Comencem per fregir les mandonguilles , i per això posem a escalfar una paella amb un bon raig d'oli d'oliva. Les fregim pels dos costats, i un cop han agafat color, les reservem en un plat.
Retirem l'oli sobrant i saltem la sípia tallada a daus durant uns minuts i la reservem també.
Seguidament, piquem el pebrot verd i la ceba ben petita, i els incorporem, amb un raig d'oli, a la mateixa paella on hem saltat la sípia. Cuinem a foc mitjà i anem remenant .
Alhora, ratllem els tomàquets madurs i quan veiem que la ceba i el pebrot estan ben daurats i tous, ho afegim a la paella. Deixem coent a foc mitjà fins que tingui una textura interessant de sofregit.
Afegim un raig de vi blanc, sal, la sípia i el brou de peix, i ho deixem coure a foc mitjà perquè la sípia queda ben toveta .
Anem revisant el nostre guisat i remenant a poc a poc .